Verhuishulp Nienke helpt je door het hele proces van verhuizen heen. Inpakken, regelwerk, opruimen, vervoeren en uitpakken.
De hele verhuizing wordt van A tot Z geregeld.
Je gaat binnenkort verhuizen maar bij de gedachte alleen zinkt de moed je in de schoenen. Er moet zoveel geregeld, weggegooid, in- en uitgepakt worden. Verhuizen zou leuk en uitdagend moeten zijn, maar geeft alleen maar stress en vreet energie. Als verhuishulp kan ik hierin het verschil maken door jou het hele verhuisproces, van A tot Z te helpen met verhuizen.
Je hebt verhuisplannen en daarom gaat binnenkort de huidige woning in de verkoop. Maar voor er foto’s gemaakt worden en de bezichtigingen plaats kunnen vinden moet eerst flink de bezem er doorheen. Ik help bij het opruimen, ontspullen en netjes maken van je huidige huis.
Wanneer een dierbare overlijdt, is een vol huis ontruimen een vervelende opgave. Ik neem je graag een aantal zaken uit handen. Ik maak een zorgvuldige voorselectie van dierbare spullen die je mogelijk wilt bewaren en wat weg kan voer ik af naar de gemeentewerf of kringloopwinkel.
Vanuit een Persoons Gebonden Budget (PGB) of andere begeleiding via de WMO kunnen de kosten voor een verhuishulp vergoed worden. Je vindt alle informatie via onderstaande knop!
Na een heftige periode in ons leven en een plotselinge verhuizing liep ik erg achter met het organiseren en opruimen in huis. Na veel twijfel toch om hulp gevraagd en zo bij Nienke terecht gekomen. De beste keuze die ik heb kunnen maken. Super lieve meid die van aanpakken weet en meedenkt met je. Samen aan de slag gegaan en inmiddels al 3 ruimtes in huis aangepakt wat een rust ineens. Na de klussen in huis mag ze zeker terug komen!
Liefs, Samira
Overweeg je om hulp in te roepen bij het verhuizen, een woningontruiming of verkoopklaar maken van het huis? Neem dan contact op met verhuishulp Nienke via het contactformulier, telefoon, whatsapp of e-mail. Ik neem dan spoedig contact met je op.
We maken een afspraak voor een videocall via whatsapp. Deze telefonische afspraak is kosteloos en geheel vrijblijvend. In dit gesprek bespreken we je vragen, waar je tegenaan loopt en wat ik voor je kan doen. Wanneer dit goed voelt kunnen we afspreken wanneer ik bij jou thuis aan de slag ga.
Wanneer ik bij je thuis kom gaan we samen aan de slag. We bespreken de situatie en maken een op maat gesneden plan van aanpak. Met geduld, respect voor je spullen en privacy werk ik hard om jou te ondersteunen waar nodig.
Je houdt zelf de regie, ik help je bij het maken van de juiste keuzes. Als er dingen weg moeten, bijvoorbeeld naar een opslag, kringloop of de gemeentewerf, regel ik dat allemaal voor je. “Nienke ruimt op” beschikt hiervoor over een eigen bestelbus.
Hoeveel er gedaan moet worden en hoe lang dat gaat duren gaat allemaal in overleg. Na de verhuizing ben ik altijd bereid om nog vragen te beantwoorden.
Zoals op de foto’s duidelijk te zien is, was dit de woning van een hoarder. Een hoarder betekent letterlijk vertaald; hamsteraar. We spreken over deze term als iemand obsessief bezig is met spullen verzamelen.
Deze mevrouw (75) had na haar vorige verhuizing nooit iets uitgepakt. We konden dus alles zo naar haar nieuwe woning brengen, daar heb ik alles eindelijk uit mogen pakken.
Als verhuishulp kom ik aan huis binnen een straal van 140 km, of 1,5 uur rijden rondom mijn thuisbasis Helmond.
Bij twijfel kan je altijd contact opnemen of ik ook bij jou kom!
Per gewerkt uur reken ik:
Indien de reisafstand méér dan 25 km. bedraagt wordt een vergoeding doorberekend van € 0,60 per gereden kilometer.